electrozone.gr

Επιστροφές - Αντικαταστάσεις Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων
Το κατάστημα μας σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν το οποίο παραλάβατε εντός 14 ημερών από την ήμερα παραλαβής, σε περίπτωση που με υπαιτιότητα του καταστήματος το προϊόν το οποίο σας εστάλει δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, στα χαρακτηριστικά του προϊόντος, κτλ), με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του είναι άθικτη.

Στην περίπτωση αυτή το κατάστημα μας θα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα του, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον τρόπο που σας υποδεικνύεται.

Επίσης, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών για οποιοδήποτε λόγο υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

1. Η συσκευασία είναι άθικτη, πλήρης και το προϊόν σε εμπορεύσιμη κατάσταση 2. Δεν έχει γίνει χρήση του προϊόντος 3. Δεν πρόκειται για παραγγελία που έγινε ειδικά για τον αγοραστή. Κατα την διαδικασία και πριν την αποστολή έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας για τον έλεγχο της κατάστασης τους. Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά επιστροφής του προϊόντος στο κατάστημα επιβαρύνουν τον αγοραστή.  Ο αγοραστής, δικαιούχος αλλαγής, έχει το δικαίωμα επιστροφής της αξίας του προϊόντος σε μετρητά ή πίστωσης του ποσού για αγορά άλλου προϊόντος.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 14 ημερών, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη (είναι προϊόν μεγάλου κόστους, είτε ειδικό προϊόν) και δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λανθασμένη εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.

Προσοχή:
Τα προϊόντα που παραδίδονται από εμάς στα πρακτορεία, μεταφέρονται από αυτά και ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή και όχι του καταστήματος.
Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες για την ποιότητα της συσκευής κατά την παραλαβή της από το πρακτορείο μπορείτε να μην την παραλάβετε και να μας ενημερώσετε για να σας την αλλάξουμε, αλλά θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής της παλαιάς και της νέας συσκευής από το πρακτορείο προορισμού στο πρακτορείο παραλαβής.

Αντικαταστάσεις προϊόντων
Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, επικοινωνεί ο ίδιος ο πελάτης με την αντιπροσωπεία (φυσικά και είμαστε στην διάθεση του, ώστε να δώσουμε τα ακριβή στοιχεία κάθε εταιρίας) και ζητάει να γίνει τεχνικός έλεγχος από κάποιο τμήμα Service. Αφού γίνει ο έλεγχος και βγει το πόρισμα ότι η συσκευή δεν μπορεί να επισκευαστεί, δίδεται ένα χαρτί αντικατάστασης το οποίο και μας το φέρνει και αντικαθιστούμε την συσκευή. Σε άλλη περίπτωση, η εταιρία συνεννοείται με τον πελάτη και συμφωνεί η ίδια να του αντικαταστήσει τη συσκευή από τα κεντρικά.

Υπεύθυνη για την αντικατάσταση της συσκευής είναι η εταιρία και μόνον η εταιρία, σε περίπτωση που δεν μπορεί να επισκευάσει το προϊόν, και όχι το κατάστημα.

phone 210 27 75 514


Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο
10:00-15:00

Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή
10:00-14:00 & 17:30-21:00

Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής

Υποστηρίζουμε Κατάθεση τραπέζης, Αντικαταβολή καθώς και πιστωτικές κάρτες

Εθνική Τράπεζα της ΕλλάδοςEurobank