electrozone.gr

Εγγυήσεις

Κάθε προϊόν που πωλείται από το κατάστημα μας καλύπτεται από εγγύηση ορθής λειτουργίας της εκάστοτε ελληνικής αντιπροσωπίας.

Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνη για την εγγύηση, την επισκευή ή την αλλαγή του εκάστοτε προϊόντος προς τον καταναλωτή είναι η εκάστοτε εταιρία κατασκευής και όχι το κατάστημα.

Η εγγύηση ενός προϊόντος ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς από το κατάστημα με την έκδοση του παραστατικού αγοράς (απόδειξη- τιμολόγιο) και όχι την ημερομηνία εγκατάστασης της συσκευής στον χώρο του καταναλωτή.

Σε περίπτωση που έχετε χάσει την απόδειξη αγοράς μπορείτε να μας ζητήσετε αντίγραφο το οποίο με χαρά μας θα σας προμηθεύσουμε μαζί με τα ανάλογα τηλέφωνα για να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε εταιρία ή τμήμα εταιρίας το οποίο είναι υπεύθυνο για την επισκευή της συσκευής.

Για οποιαδήποτε απορία για την κάλυψη εγγυήσεως (βλάβες που καλύπτονται από την εγγύηση) παρακαλούμε διαβάστε τους όρους εγγύησης που βρίσκονται στις συσκευασίες των προϊόντων.

Η παραλαβή των προϊόντων από τον χώρο του καταναλωτή στον χώρο της εταιρείας προ επισκευή γίνεται είτε με ειδικά φορτηγά της εταιρίας δωρεάν (για όσες εταιρίες και προϊόντα τα οποία διαθέτουν αυτήν την επιλογή), είτε με αποστολή από τον ίδιο τον καταναλωτή στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας. Στην δεύτερη περίπτωση τα μεταφορικά από τον χώρο του καταναλωτή στο κέντρο επισκευής της εταιρίας επιβαρύνουν τον καταναλωτή και όχι την εταιρία ή το κατάστημα.

Σε περίπτωση που κάποια εταιρία διαθέτει φορτηγά για την μεταφορά της συσκευής από τον χώρο του καταναλωτή στο κέντρο επισκευής και η συσκευή είναι εκτός εγγύησης, τότε τα μεταφορικά επιβαρύνουν πάλι τον καταναλωτή και καλό είναι πριν την αποστολή της συσκευής να συνεννοηθείτε με την εταιρία για το κόστος των μεταφορικών.

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρήσει ότι η συσκευή είναι ελαττωματική και δεν λειτουργεί σωστά, αλλά μετά από επίσκεψη του τεχνικού τμήματος διαπιστωθεί ότι αυτό οφείλεται σε λάθος ρύθμιση από τον καταναλωτή, η εταιρία θα σας χρεώσει την επίσκεψη γιατί η δυσλειτουργία αυτή δεν θα θεωρηθεί βλάβη της συσκευής. Για αυτό σας συστήνουμε να ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΤΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Σε περίπτωση που στη συσκευασία δεν εμπεριέχονται οι όροι εγγύησης παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ανάλογη εταιρία για να τους προμηθευτείτε απευθείας από εκείνη.

phone 210 27 75 514


Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο
10:00-15:00

Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή
10:00-14:00 & 17:30-21:00

Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής

Υποστηρίζουμε Κατάθεση τραπέζης, Αντικαταβολή καθώς και πιστωτικές κάρτες

Εθνική Τράπεζα της ΕλλάδοςEurobank